• VÄNSTERPARTIET ...

VÄNSTERPARTIET TYRESÖ ANSTÄLLER INFÖR VALET

VALOMBUDSPERSON FÖR VÄNSTERPARTIET TYRESÖ

Inför valrörelsen 2018 söker vi dig som vill arbeta för Vänsterpartiet Tyresö. Du kommer att arbeta som valombudsperson, vara ”spindeln i nätet” och se till att valarbetet fungerar så smidigt som möjligt
Vänsterpartiet Tyresö är en växande partiförening 20 minuter söder om Stockholms innerstad. Vi kommer att under 2018 göra en av våra största satsningar någonsin inför ett val och en del av den satsningen är att anställa en valombudsperson.

Vi söker en välorganiserad administratör som har lätt för att få kontakt med andra människor. Du kommer att ha nära kontakt med alla inom Vänsterpartiet Tyresö som är aktiva i valarbetet. Du kommer även att ha externa kontakter med till exempel Vänsterpartiet Storstockholm, partiet centralt, massmedia och väljare. Din uppgift är att engagera och aktivera medlemmar och förtroendevalda i valrörelsen.

Du måste vara väl förankrad i partiets politik och dela våra värderingar. Du behöver också vara stresstålig, ha god samarbetsförmåga och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Du kommer att delta i arbetet med att ta fram valmaterial och kommunicera vår politik muntligt och skriftligt. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av exempelvis grafisk design alternativt framställandet av politiskt material. Vi ser gärna att du har körkort, då en viktig del i arbetet är logistik och transporter vid utåtriktat arbete, men körkort är inte ett absolut krav.

Vi erbjuder en halvtidsanställning på sju månader från februari till september, startdatum enligt överenskommelse. Självklart följer vi alla gängse avtal och lön utbetalas i enlighet med avtal. Vänligen notera att helg- och kvällsarbete kan komma att förekomma.

Vi tar gärna emot din ansökan, ett CV och personligt brev. Vänligen skicka din ansökan och eventuella frågor till [email protected]  senast den 10 Januari.