TRÄFFA UNG VÄNSTER I TYRESÖ OCH TYRESÖS LOKALPOLITIKER PÅ TYRESÖFESTIVALEN DEN 3 SEPTEMBER FRÅN 12 00 – 17.00

På lördag den 3 september äger Tyresö Festivalen rum och en mängd olika föreningar i Tyresö deltar. Det blir också underhållning i stor skala. Vi i Tyresövänstern kommer att stå på ängen bakom Konsum alldeles framför lekplatsen. Vi finns där mellan 12 00 – 17 00. Kl 12 30 har vi anlitat en trubadur, så ni kan lyssna på musik också. Vi bjuder på juice och kakor. Vi har broschyrmaterial och svarar gärna på frågor. Vi tar tacksamt också emot idéer och förslag om vad just du/ni vill göra för att vi ska få ett bättre Tyresö
Välkommen att träffa oss

Inger Gemicioglu/politisk sekreterare Tyresövänstern

1. Ester skriver:

Hej Ung Vänster!
    Jag har sedan en tid tillbaka funderat att gå med i ett rödgrönt ungdomsförbund och har funderat lite extra mycket på just Ung Vänster.
    Jag undrar om ni har Ung vänster i Tyresö, alltså att er lokal befinner sig här och kan man komma på besök någon gång? Vilka dagar brukar ni träffas och vad gör ni när ni träffas? Hur gamla är medlemmarna?